Norsk Vegetarforening har mottatt denne meldingen, som vi gjerne videreformidler. Eventuelle spørsmål tar du direkte med journalisten

Hei!
Jeg er på utkikk etter en person som har mulighet til å stille til intervju i Frokostblanding i Studentradioen i Bergen om morgenen torsdag 10.mai. Tidspunktene jeg har ledig i sendeplanen er kl 09.05 og 09.30, med oppmøte senest fem minutter før. Et intervju hos oss varer rundt fem til syv minutter. Frokostblanding er studentradioens morgenprogram som sendes direkte fem dager i uken mellom klokken 8 og 10.
Det jeg tenkte å snakke om i intervjuet er hvordan det er å være vegetarianer generelt, hvordan man kan gå frem for å bytte kosthold med kjøtt mot et uten, hva som er fordelene ved å spise vegetarisk og eventuelle ulemper ved det samt om det er noen tips man bør få med seg om temaet.
Studentradioen i Bergen holder til i 3.etasje på Studentsenteret i Parkveien 1 og er lett å finne frem til. Målgruppen vår er studenter i Bergensområdet.
Ta kontakt med meg enten på epost eller telefon om du har mulighet til å stille til intervju på torsdag. Bruker du epost hadde det vært kjekt om du legger ved mobiltelefonnummeret ditt.
Ha en fin dag!
Med vennlig hilsen
Synne Larsen
synnehl (krøllalfa) online.no
47907416