Hjem
Vegetar
Vegan
Mat
Produkter
Lokalt
Helse
Forum
Blogg
Nyheter
Butikk
Blad
Raw
Om oss
Kurs
Medlem?
Forumforside | Siste 20 innlegg | Veganforumet | Lokalforum | Aktuelle debatter! | Hvorfor registrere seg | Hjelp? | Forumreglene | Vis hva du spiser!

18. Jun 2013 at 23:24

Welcome, Guest. Please Login or Register
Norsk Vegetarforum - for vegetarianere, veganere og alle interesserte

HomeHelpSearchLoginRegister  

Norsk Vegetarforum › Lokalstoff › Lokalstoff: Østlandet › Vil du på radio om vegetarisme nå på torsdag?
(Moderators: Ylajali, Pål)
‹ No Topic | Next Topic ›
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
Vil du på radio om vegetarisme nå på torsdag? (Read 158 times)
07. May 2012 at 13:17

Pål   Offline
Hoved-moderator
vegetarianer
en måned som vegetarianer
= ett slaktedyr mindre
Oslo, og i skogen et sted.

Norsk Vegetarforening har mottatt denne meldingen, som vi gjerne videreformidler. Eventuelle spørsmål tar du direkte med journalisten Smiley

Hei!

Jeg er på utkikk etter en person som har mulighet til å stille til intervju i Frokostblanding i Studentradioen i Bergen om morgenen torsdag 10.mai. Tidspunktene jeg har ledig i sendeplanen er kl 09.05 og 09.30, med oppmøte senest fem minutter før. Et intervju hos oss varer rundt fem til syv minutter. Frokostblanding er studentradioens morgenprogram som sendes direkte fem dager i uken mellom klokken 8 og 10.

Det jeg tenkte å snakke om i intervjuet er hvordan det er å være vegetarianer generelt, hvordan man kan gå frem for å bytte kosthold med kjøtt mot et uten, hva som er fordelene ved å spise vegetarisk og eventuelle ulemper ved det samt om det er noen tips man bør få med seg om temaet.

Studentradioen i Bergen holder til i 3.etasje på Studentsenteret i Parkveien 1 og er lett å finne frem til. Målgruppen vår er studenter i Bergensområdet.

Ta kontakt med meg enten på epost eller telefon om du har mulighet til å stille til intervju på torsdag. Bruker du epost hadde det vært kjekt om du legger ved mobiltelefonnummeret ditt.

Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen

Synne Larsen
synnehl (krøllalfa) online.no
47907416
« Last Edit: 07. May 2012 at 17:27 by Pål »  

Pål W. Thorbjørnsen | Informasjonsansvarlig i Norsk Vegetarforening | facebook.com/paulprema
Back to top 
IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
‹ No Topic | Next Topic ›

Tweet
  « Home ‹ Board Top of this page

Norsk Vegetarforum » Powered by YaBB 2.5 AE!
YaBB Forum Software © 2000-2010. All Rights Reserved.

Valid RSS Valid XHTML Valid CSS Powered by Perl Source Forge
VEG-VEG.NO: SISTE

Rawganik - Rawfood og superfood
NYE BLOGGINNLEGG

Krishnas Cuisine
I PRODUKTGUIDEN

NYE LOKALGUIDER

SIST KOMMENTERT

Hvorfor registrere seg

Hjelp/brukerstøtte?

Aktuelle debatter!

Her er forumreglene