Hjem
Vegetar
Vegan
Mat
Produkter
Lokalt
Helse
Forum
Blogg
Nyheter
Butikk
Blad
Raw
Om oss
Kurs
Medlem?
Forumforside | Siste 20 innlegg | Veganforumet | Lokalforum | Aktuelle debatter! | Hvorfor registrere seg | Hjelp? | Forumreglene | Vis hva du spiser!

20. May 2013 at 20:22

Welcome, Guest. Please Login or Register
Norsk Vegetarforum - for vegetarianere, veganere og alle interesserte

HomeHelpSearchLoginRegister  

Norsk Vegetarforum › Lokalstoff › Lokalstoff: Østlandet › Sulten i Lillestrøm...Hjelp!
(Moderators: Ylajali, Pål)
‹ Previous Topic | Next Topic ›
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
Sulten i Lillestrøm...Hjelp! (Read 1275 times)
07. Apr 2006 at 12:59

E.B.   Offline

Hei!
Jeg skal til Lillestrøm 18-20 april på kurs via jobben. Da skal jeg bo på Thon hotell arena, og som nybakt veggis er jeg redd for å sulte ihjel mens jeg er der......  Undecided Er ikke kjent der, og ikke får vi lage mat på hotellrommet regner jeg med. Håper noen har tips til meg om hva jeg skal gjøre for å komme meg igjennom kurset.........

Back to top 
IP Logged

Reply #1 - 07. Apr 2006 at 20:46

karina   Offline

Jeg er ikke så veldig kjent i lillestrøm,men det går tog derfra inn til Oslo sentrum som tar ca 20 min. dersom du skulle bli døden nær..
Men jeg vil råde deg til å ta kontakt med hotellet,de har nesten garantert vært borti vegetarianere før og kan mest sannsynlig være behjelpelige med en vegetarisk meny til deg Smiley
Mange hoteller jeg har vært på har hatt helt fantastisk vegetarmat når jeg har meldt i fra i god tid på forhånd, kan nesten tenke meg at hotellkokkene syns det er litt spennende i forhold til å lage "standard" hotellmat.
Ønsker deg masse lykke til  Smiley

ps. en liten historie som motivasjon til å tørre å si fra Tongue
     Da jeg var på Pers hotell på Gol fikk jeg en aldeles fantastisk meny en hel uke, og som avslutning siste kvelden fikk jeg egen vegansk hjemmelaget bringebærsorbet som ble servert med sånne fine stjernesprutere på Cheesy hah! dere skulle sett ansiktene til alle likspiserene som måtte nøye seg med kjedelig vaniljeis uten sprutere Smiley
« Last Edit: 07. Apr 2006 at 22:58 by karina »  

-Kindness is the only religion. (Dalay lama)
Back to top 
IP Logged

Reply #2 - 11. Apr 2006 at 11:17

E.B.   Offline

Wæow! Så bra! Smiley Hiver meg på telefonen til hotellet med en gang jeg...... Er vel mye å håpe på en så super oppvartning da, det var jammen god servce!  Smiley

Back to top 
IP Logged

Reply #3 - 11. Apr 2006 at 15:03

karina   Offline

Lykke til:)
Skriv inn en post og fortell hvordan det gikk da? er alltid fint å vite hvordan foskjellige steder reagerer på vegetarianere, så det kan jo komme til nytte Cheesy

-Kindness is the only religion. (Dalay lama)
Back to top 
IP Logged

Reply #4 - 11. Apr 2006 at 16:35

E.B.   Offline

Jeg snakket med kjøkken sjefen på tlf og han sa det var bare å ta kontakt når jeg kom så kunne de lage omentrent hva det måtte være. Han var veldig blid og hyggelig, og spurte også om jeg var vegan. Så nå er jeg kjempe lettet og det blir jammen spennende å komme dit og få prøve skikkelig fin veggis mat................. (Ferdigmatens dronning....)  Grin Kan jo skrive inn og fortelle hva som endte på tallerkenen når jeg kommer hjem. Takketakk for tipset Karina! Veldig glad for det!  Smiley

Back to top 
IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
‹ Previous Topic | Next Topic ›

Tweet
  « Home ‹ Board Top of this page

Norsk Vegetarforum » Powered by YaBB 2.5 AE!
YaBB Forum Software © 2000-2010. All Rights Reserved.

Valid RSS Valid XHTML Valid CSS Powered by Perl Source Forge
VEG-VEG.NO: SISTE

Rawganik - Rawfood og superfood
NYE BLOGGINNLEGG

Krishnas Cuisine
I PRODUKTGUIDEN

NYE LOKALGUIDER

SIST KOMMENTERT

Hvorfor registrere seg

Hjelp/brukerstøtte?

Aktuelle debatter!

Her er forumreglene